E faʻafefea ona faʻaumiina le ola tautua o le PE butt welding machine

O loʻo faʻapipiʻiina i taimi uma e le aufaipisinisi le faʻaumiina o le ola tautua o le masini uelo paipa PE, aua o le faʻaumiumi o le ola tautua o meafaigaluega o le a faʻaitiitia ai le tele o tupe faʻaalu.O le auala la e faʻalautele ai le ola tautua o le masini uʻamea paipa HDPE ua avea ma faʻafitauli sili ona popole.

Sei o tatou faia se folasaga puupuu i lenei faafitauli.Ou te faʻamoemoe o lenei folasaga e mafai ona fesoasoani i tagata o loʻo manaʻomia.

Fa'afitauli: pe a mae'a le fa'aaogaina umi o le masini e fa'aletonu, o le taimi lava e matua'i ogaoga ai le fa'aletonu, o le ai ai se aafiaga tele i le fa'aaogaina mulimuli o meafaigaluega.O nisi tagata e le gauai atu i le sese, lea e afaina ai le taunuuga o galuega mulimuli.O le mea lea, ina ia aloese mai lenei tulaga, e tatau ona faia ni auala saʻo e foia ai le faʻafitauli.

Tausiga taimi: o nisi taimi e aʻafia ai le gaioiga o le gaioiga ona o le galuega faʻaleleia e le o faia i le taimi.O le mea lea, naʻo le tausiga taimi o le masini faʻapipiʻi fusi faʻatasi e fesoʻotaʻi ma le faʻamautinoaina o le faʻaogaina o le faʻatinoga, o lea e tatau ai ona tausia.

Fa'aoga sa'o e matua'i mana'omia lava: o masini uelo uma a le PE e fa'amautinoa ai le fa'aogaina o le gaioiga e tatau ona fa'avae i luga o le fa'aoga sa'o, na'o le fa'aoga sa'o e mafai ona fa'amautinoa ai le fa'atinoina o le gaioiga, o lea e tatau ai ona tatou fa'alogo i le fa'aogaina o le auala.

Fa'atonuga sa'o, tausiga taimi ma fa'afitauli taimi e mafai ona fa'amautinoa ai le fa'aogaina o le fa'aogaina o le masini uelo paipa HDPE, o lea e mafai ai e le fa'amatalaga i luga ona fesoasoani ia i latou o lo'o mana'omia.

zsaa


Taimi meli: Mati-08-2021