Aisea e matua ese ai le tau o le masini uelo fa'aa'oa'oga?

图片2

A oʻo i le faʻalavelave le tau o le tele angle cutter, e faʻaalia ai o loʻo suia pea le tau.O a la mea e aafia ai le tau, o le fesili lea. Sei o tatou faia se folasaga puupuu i fesili, ma le faamoemoe e fesoasoani ia i latou e le tagolima.

Faʻaaogaina mea: E ui lava e tele mea e mafai ona faʻaaogaina e gaosia ai le tele o le angle cutter, o le lelei o le tele o le angle cutting machine e gaosia e mea eseese e eseese. O le taimi lava, o le ai ai se va i le tau faʻatau.O le mea lea, o le tau o le tele o le angle cutting machine o meafaitino, o lea e tatau ai ona faʻaaoga lelei e faʻamautinoa ai le lelei.Na o mea lelei e mafai ona faʻamaeʻaina.

Fa'aoga tekonolosi: e le o tagata gaosi oloa uma i le maketi o lo'o i ai ni tekonolosi fa'amae'a e fa'amae'a ai le gaosiga o masini tipi fa'ato'aga.Afai e fa'aogaina tekinolosi fa'aletonu e gaosia ai masini tipi pito tele, o le a a'afia le lelei.O le taimi lava e faʻatapulaʻa ai le tekonolosi, e tatau ona i ai i le masini tipi pito tele le lelei o le faʻatinoga, faʻatinoga ma le faʻaogaina o galuega, o lea o le tau o le tele o masini tipi pito o le a maualuga.

Faʻaogaina o le tele o le angle cutting machine: o le faʻaogaina o le maualuga o le tele o le angle cutting machine ma le faʻaogaina o le maualalo o le tele o le angle cutting machine e gaosia ai, o le tele o aʻafiaga mulimuli e matua ese lava, o lea e tatau ai ona tatou gauai tele i ona faʻafitauli lelei.


Taimi meli: Iul-26-2021